enlitengroda

Alla inlägg under juli 2012

Av Jessica Rylander - 31 juli 2012 22:09

Idag åkte vi till Öland och överraskade minonnas farmor och hennes g-föräldrar :) blev en mysig kväll med allihopa :) grillat och haft det gott! Imorgon hoppas vi på fint väder så vi kan åka till stranden :) ska lägga mig snart, lilla M sover sött än så länge :) <3

Av Jessica Rylander - 30 juli 2012 20:57

Här tjatas det på heeeela tiden. Låt mig tänka först! Och låt mig ta den tid det tar. Herregud.. Det är ingen brådska med allt! Låt mig få lite andrum iaf!

Av Jessica Rylander - 30 juli 2012 18:07

Idag har vi varit i lenhovda och hämtat rally rattar, Eric skrev in sig på arbetsförmedlingen tog fan en hel timma där.. Sedan åkte vi till syster Linda och snackade lite skit och lekte med lilla söta Tilda :) när vi kom hem började Eric med maten och jag ammade lilla M. Nu sitter jag med lilla M i knät och hon sover så sött :)) och jag kollar på gray's anatomy :)

Av Jessica Rylander - 28 juli 2012 13:12

Planerna för idag fick bli ändrade! Jag och lilla M skulle hängt med Eric ner till garaget och legat i värmen och lilla M skulle få ligga naken, men så började det ösregna så vi stannade inne så fick Eric själv gå till garaget ;) jag satte igång en film, och den va as bra! The ugly truth heter den, ja den va skoj :) lilla M ligger fortfarande och sover helt naken i sängen :) och nu ska jag kolla på Rasmus på luffen ;)

Av Jessica Rylander - 27 juli 2012 22:04

Väntar på att Eric ska komma och lägga sig i sängen så vi kan kolla på ett till avsnitt av grey's anatomy och sedan sova! Lilla M sover så gott redan i sin vagn. Bara hoppas på att man får sova inatt, så man inte blir påhoppad av en massa flugor!
Måste bara säga en sak med.
När vi var inne på Konsum innan så var det ett par där, dom stod ca 2 meter ifrån, jag hade ju lilla M i famnen och dom började le och säga att hon va så söt! Och det är så otroligt värmande att höra! :) jag är så stolt över henne :) <3

Av Jessica Rylander - 27 juli 2012 13:59

Idag fick lilla M och jag sovmorgon, då pappa begav sig till garaget vid 9, så vi sov ända till 11 idag! Så skönt var det! Nu är vi i Emmaboda och ska hämta den trasiga fyrhjulingen. Lilla M är så trött så hon inte kan somna.. Hon ligger och slumrar till, sen blir hon helt vaken igen och så om och om igen :P <3

Av Jessica Rylander - 26 juli 2012 16:21

Idag vaknade vi tidigt för vi skulle iväg till stan, träffade Sandra och lille viktor :) skoj! Efter det åkte vi och handlade på citygross, nu sitter jag på gräset med lilla M bredvid på en filt medan älskling klipper sin pappas gräsmatta :) vädret är på topp och huset ligger precis vid vattnet, så doppa fötter är absolut inte fel!! Hade dock velat bada! :'(

Av Jessica Rylander - 26 juli 2012 16:21

Idag vaknade vi tidigt för vi skulle iväg till stan, träffade Sandra och lille viktor :) skoj! Efter det åkte vi och handlade på citygross, nu sitter jag på gräset med lilla M bredvid på en filt medan älskling klipper sin pappas gräsmatta :) vädret är på topp och huset ligger precis vid vattnet, så doppa fötter är absolut inte fel!! Hade dock velat bada! :'(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards