enlitengroda

Alla inlägg under augusti 2013

Av Jessica Rylander - 31 augusti 2013 09:38

Nu beger vi oss ut på äventyr! :D åker med bror, hans tjej och lillasyster. Kommer bli ett roligt äventyr! Lyssnar på barn visor i bilenoch sjunger med :)

Av Jessica Rylander - 30 augusti 2013 22:01

Idag gick de bra hos doktorn. Fick positiva svar på mina frågor iaf så de känns skönt. Så nu är de ur världen!

Färgat mitt nyklippta hår med, blev lite ljusare rött än vad jag hade tänkt mig, men de blev kanon ändå! :D

Just nu sitter jag på Jespers "rena" golv och väntar på att han ska sluta dryga och bädda sin säng så jag kan soooova! Är så otroligt trött idag så vill bara lägga mig så denna dag kan va över.

Godnatt

Av Jessica Rylander - 30 augusti 2013 00:14

Haft min man och min kusin på besök nästan varje kväll nu sen i lördags! När man inte mår bra i psyket så är de guld värt att få ha sällskap! Speciellt kvällstid då allt blir så mycke jobbigare. Så alla mina vänner och min underbara familj, ni är guld värda! <3

Onsdag - åkte jag till skolan, de va väl inte värt de egentligen för fick liksom inte reda på mer än vad jag redan vet :p men men..

Torsdag ( idag ) - har jag varit på salongo i lenhovda och fixat till mitt otroligt slitna hår! Så nu känner jag mig som människa igen! :) ikväll har jag även haft Musse och min man på besök, blev en himlans massa mys! :) har även lämnat min lilla älskling hos sin far idag :( saknar henne så! Men ser henne på söndag igen! <3

Imorgon blir det Växjö, först läkaren sen handla lite.

Nu ska jag sova! Natti Natti gott folk :)

Av Jessica Rylander - 27 augusti 2013 17:00

Idag fick lilla M äta lite frukost själv. Blev yoghurt, men de hamnade på hela henne och på hela mig.. Så hon har gått utan kläder nu sen kl 11 imorse. Och jag har på mig som skitiga byxorna fortfarande :p

Av Jessica Rylander - 25 augusti 2013 21:34

I helgen har jag jobbat! Hela helgen, därför har jag inte hunnit med att skrivs här.
I fredags jobbade jag 16-21. Efter jobbet så hade jag sååå tråkigt. Så jag åkte till åseda och sov där hos Jesper, träffade några vänner och så.
Lördagen jobbade jag 7-16, efter jobbet då så åkte jag till mor&far, busade med min lilla älskling och sedan upp till moster en sväng. Runt halv 8 la jag lilla M för natten. Sedan åkte jag och va med kusin Emma och lilla Ninni! Fick för mig att skriva till kusin Rasmus och kolla vad han och Manne gjorde. Så de blev att va med dom hela kvällen :)
Idag jobbade jag 7-21, hade rast mellan 13-16, på rasten träffade jag Freddy en sväng, sedan gick jag och la mig i källaren i relax rummet och sov lite mer än 1 timme. Och nu är jag hemma, kollar på film och unnar mig en cider som jag fick av Manne igår. Blir väl att sova runt 23. Och vakna av min underbara dotter imon på morgonen! Som jag längtar! <3

Av Jessica Rylander - 21 augusti 2013 22:11

Asså de känns skit jobbigt allting! Känns som att jag förstört något som inte ens va riktigt aktuellt. Men de va lika bra att få de sagt innan de skulle blivit något seriöst. Men just nu känns allt skit igen. Och den jag vill prata med just nu kan inte prata med mig. Men jag har så mycke jag vill ha sagt till henne! Jag har så otroligt mycke att prata om! Mina misstag på sistone och allt annat som gjort mig lycklig. Bara att få höra hennes röst just nu skulle vara guld värt! :'(

Av Jessica Rylander - 21 augusti 2013 20:04

Idag har jag och lilla M varit i Lessebo och hälsat på hennes pappa, hälsade även på hennes faster Ellen och kusinen luna! Mysigt mysigt! :) nu sover lilla M och jag kollar idol och äter piggelin! :))

Av Jessica Rylander - 20 augusti 2013 20:08

Har haft fullt upp både igår och idag. :( va i Växjö igår på dagen och handlade lite till lilla M. Idag har jag varit hos bea nästan hela dagen, trevligt med sällskap vill jag lova! Nu kollar jag på idol i min ensamhet och har huvudvärk,
Puss på er så länge :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards