enlitengroda

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

Mys!

Av Jessica Rylander - 30 augusti 2013 00:14

Haft min man och min kusin på besök nästan varje kväll nu sen i lördags! När man inte mår bra i psyket så är de guld värt att få ha sällskap! Speciellt kvällstid då allt blir så mycke jobbigare. Så alla mina vänner och min underbara familj, ni är guld värda! <3

Onsdag - åkte jag till skolan, de va väl inte värt de egentligen för fick liksom inte reda på mer än vad jag redan vet :p men men..

Torsdag ( idag ) - har jag varit på salongo i lenhovda och fixat till mitt otroligt slitna hår! Så nu känner jag mig som människa igen! :) ikväll har jag även haft Musse och min man på besök, blev en himlans massa mys! :) har även lämnat min lilla älskling hos sin far idag :( saknar henne så! Men ser henne på söndag igen! <3

Imorgon blir det Växjö, först läkaren sen handla lite.

Nu ska jag sova! Natti Natti gott folk :)

 
 
Ingen bild

Johanna

18 september 2013 03:16

Vem är du tillsammans med nu? Eric?
Vart har du gjort din header ? Super fin!!

Jessica Rylander

23 september 2013 22:52

Jag är singel.
Finns en sida på internet som jag gjorde den i :) tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Rylander - 16 augusti 2016 10:02

Ser att vissa fortfarande är inne och kollar min blogg, ledsen att jag inte skrivit något på några år, men de är mycke i mitt liv. Har så mycke jag vill skiva av mig om, men känner tyvärr att jag inte vill dela med mig av allt de då de är väldigt pri...

!

Av Jessica Rylander - 23 februari 2014 23:26

Fy fan! Blir så otroligt jävla arg! Så måste skriva av mig! Varför kan jag inte bara få må bra?! Utan att alla andra ska lägga sig i MITT LIV?! Ne jag ska bara sitta singel och ensam i min jävla lägenhet eller?!! Fuck no. säger jag bara! Jag ha...

Av Jessica Rylander - 23 september 2013 22:33

Panik panik panik! Hade minonna på mina axlar för vi dansade och lite så, skulle sedan ta ner henne, då slänger hon sig bakåt och ramlar från mina axlar, :'( världens jävla smäll i asfalten :'( ringde barnakuten först, kl va ca 18.10 dom sa då at...

Ork

Av Jessica Rylander - 20 september 2013 23:48

Förvänta er inte att jag skriver varje dag, för jag har ingen ork att skriva här. Händer så mycke i mitt liv just nu så har verkligen inte en tanke på bloggen :/ Vet iaf att jag har ett så stort tomrum i mig. :( saknar dig så jag snart spricker!...

Av Jessica Rylander - 15 september 2013 19:16

Idag vaknade jag av att min man sitter på golvet vid sidan av sängen, när jag vaknade till så sa jag att han får lägga sig i sängen med mig. Så vi låg där och mös ett tag, sen ner och äta frukost och kollade lite tv. Sen kommer Willy och säger att do...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards