enlitengroda

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jessica Rylander - 30 augusti 2012 13:33

Vad hade jag gjort utan dig?
Vem hade jag varit om jag inte träffat dig från början?
Första gången jag va hos dig och din bror va helt otroligt! Jag blev inte bara kär i Eric utan jag blev kär i dig med! ( på ett systerligt sätt)
För ett år sedan va vi världens "fjortisar" speciellt på midsommar! :D
Sen nu, ett år senare så har vi båda barn, eller ja, din kommer ju när som!
Jag kan inte fatta vad som hänt?!
Utan dig hade kag aldrig haft Minonna nu, och utan mig hade du snart inte haft din lilla!
Jag kan inte fatta, vi är verkligen som gjorda för varandra!
Du är en så otrolig person! Och jag älskar dig för DEN DU ÄR! Jag kan och vill inte tänka mig ett liv utan dig!

Lägg din energi på dom som bryr sig!
Och skit i dom som bara beter sig dåligt! <3

Ps, jag älskar dig!

Av Jessica Rylander - 30 augusti 2012 11:03

Förlåt att jag inte skrev igår, men jag hade så mycket i huvudet! :(
Men iallafall!
Igår då så var vi på Bvc, lite läkarbesök, och hon hade ett blåsljud på hjärtat :( så han skrev remiss till ultraljud, för att kolla upp det.
Efter Bvc åkte kag och lilla M till izza och hennes lille son :)
Åkte efter det hem, och då började huvudet snurra! :( allt i min värd gick i bitar och jag knäckte totalt ihop! Efter att ha pratat med några så jag fick ur mig lite så blev det bra igen.

Och efter regn kommer solsken eller vad säger man? :)

Idag fick jag gooda nyheter! Så nu längtar jag något så otroligt! :D
Är även nu i Växjö med mor&far för att handla lite! :)

Av Jessica Rylander - 28 augusti 2012 15:05

Att sitta här med ellenbellen gör mig så otroligt sugen på att vara gravid igen! Att se sparkar och känna dom är en otrolig sak! Jag skulle kunna vara gravid hela tiden! För det är så otroligt mysigt! Att 2 personer kan skapa ett eget litet liv är helt otroligt!

Btw. Faan vad jag vill va med på Ellens förlossning! Att se ett liv komma till världen vore ju underbart! Men tror nog inte att man får ha en 3 månaders bebis med på förlossningen :( annars hade kag verkligen varit med!

Av Jessica Rylander - 26 augusti 2012 20:10

Vad ska jag säga? :(
Blir så himla besviken när folk bara se för givet att jag inte vill följa med och göra saker! :( jag vill faktiskt hitta på saker även om jag har en bebis hemma! Hon kan hänga med på nästan allt! Men nej då! Bara för att jag har en bebis hemma så kan jag inte få hänga med någonstans!! Och jag blir så himla besviken på sånt folk! När man verkligen vill med! Och ändå frågar så nej! Får inte hänga med! :'(

Av Jessica Rylander - 26 augusti 2012 08:31

Sitter i sängen och ammar lilla M. Och tankarna bara snurrar som fan i huvudet :( jag känner mig äcklad av någonting men vet inte alls vad :(
Och jag är så besviken på dom "vänner" man har, inte många som hör av sig alls, och vissa säger en sak men gör en helt annan :((

Av Jessica Rylander - 25 augusti 2012 16:24

Idag var vi på Leos Lekland, vi tog med oss Tilda med så hon fick ha lite kul! :) träffade några fina mammor och deras barn :)) när vi skulle åka hem så var det någon dum jävel som snott tildas nya fina skor!!! Och jag blev så förbannad!! Vem är så dum i huvudet och snor ett barns skor?!
Så jag har lite dåligt samvete nu med :((
Sitter hos mamma och pappa i väntan på mat! Ska väl se om det blir en promenad sen med! Innan parkfesten här börjar.. för då vill jag inte riskera att hå ut med lilla M.
Så dagen har väl varit både bra och jävligt dålig!

Av Jessica Rylander - 23 augusti 2012 21:28

Idag vaknade jag när stora älskling skulle till jobbet, sen kunde ju inte jag somna om, lilla M vaknade med då och jag matade henne, sen låg vi vakna och mös en liten stund tills hon somnade om igen :)
Vid 9 bestämde jag mig för att gå upp och äre frukost medan lilla M ändå sov :)
Direkt när jag ätit upp så vaknade lilla M. Helt perfekt :) så jag tog upp henne, matade henne, bytte blöja och tog på henne kläder för att åka vidare till hennes moster Linda och yngsta kusinen Tilda, dom andra kusinerna var ju på dagis/skolan :) så vi mös lite där med!
Har nu ikväll varit hos mor&far och ätit middag :) även skrivit lite papper som ska skickas iväg imon! :D
Nu blir det film mys med stora älskling innan det är läggdags! :)) <3

Av Jessica Rylander - 22 augusti 2012 19:50

Nu ligger här en super trött tjej i min famn! Va ju uppe tidigt idag, hälsade på på teknikum och där var det ju så himla mycket att kolla på! Så där gick det ju inte sova ;) va hemma runt 3, och har bara chillat sen dess :) och nu sover vår bebis så gott så gott :) <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards