enlitengroda

Alla inlägg under september 2012

Av Jessica Rylander - 28 september 2012 21:44

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Eric och tildas födelsedag! Hurra hurra hurra!

Min storasysters yngsta dotter Tilda blir idag 2 år! Jag minns det som igår att jag va så stolt i skolan för jag skulle minsann till bb för att träffa min syster och hennes nyfödda dotter! Satt där i en hel timme med henne i famnen! Så underbart! <3

Även min älskade sambo fyller år idag, hela 20 år! Helt otroligt!
Så det firade vi med att åka till stan, han gick självklart in på bolaget och köpte sig ett flak öl! Vi gick sedan in på Grand och skulle köpa byxor till mig, blev även tre par strumpor till lilla M, vi åt på chili wok vilket va super gott!
Därefter åkte vi till citygross för att handla lite mat.
Vi var hemma runt fyra tiden, städade och fixade iordning kycklingsallad! Vid 7 tiden kom Erics bror, hans pappa och hans särbo.

Lilla M har haft mycket i hjärnan idag, många uttryck och mycke att ta in, märks så himla väl när man har gjort något på dagen som innebär nya saker för lilla M, för hon har så himla svårt att somna då! Men nu ligger hon däckad i sin lilla säng och sover som en stock!

Jag och Eric ska nu njuta av denna kväll men tända ljus framför en film! <3

Av Jessica Rylander - 27 september 2012 13:01

Är snart i Kalmar! :)) minonna sover och jag har med såååååån lust att sova! Hon vaknade ju 3 gånger inatt. En gång vid 3, en vid 5 och en vi halv 7. Sista gången kunde jag inte somna om och jag skulle ju ändå upp vid 7. Men men, är glad iallafall :) är ju trotts allt mitt barn jag vaknar för! :)

Av Jessica Rylander - 27 september 2012 08:51

Igår åkte jag med pappa till stan och han köpte skor till mig! :D så nu har jag tre par "vinterskor" !!! :D älskar verkligen mina föräldrar! <3

Efter det åkte vi hem och jag kollade film tills det va dags att gå till träningen :) så det blev ett pass igår med :) gick därefter hem till mor&far och åt kycklingsoppa! Smarrigt!

Idag ska jag snart till föräldrargrupp! Sedan ska jag nog med mor&far till Ikea i Kalmar! :D

Av Jessica Rylander - 25 september 2012 20:39

Denna dagen har varit ett helvete... Mitt huvud håller på att sprängas!!! Snart blir det sängen även om klockan bara är 20 i 9!

Imorgon bär det av med äventyr med pappa! :D

Av Jessica Rylander - 25 september 2012 12:07

Idag är det hela 3 MÅNADER sedan vår lilla tös kom till världen! Jag kan inte fatta detta. asså, det känns inte verkligt än. Hon är ju MIN! JAG har fött henne. Jag och eric har liksom skapat ett eget barn! 
Är så otroligt glad att jag har henne! hon gör mina dagar värda att kämpa för. Jag kan bara inte bli lyckligare än såhär.
Alla mina drömmar har blivit sanna. och nu har jag liksom inget mer jag kan önska. har ju fått det absolut finaste i världen! 

Jag älskar min dotter och jag är så otroligt stolt över henne! 
Det kan ingen ta ifrån mig!   

Av Jessica Rylander - 24 september 2012 15:34

Idag var det Bvc besök på listan med 3 månaders vaccinet ! En spruta i varje lår, och gud vad ont det gjorde i mamma hjärtat! :(
Tror hon har fått feber efter den nu så hon fick Alvedon för ca en timme sedan, hon blev totalt utslagen och somnade sittandes i mitt knä, men nu ligger hon i soffan hos mamma och pappa och sover så skönt! <3

Av Jessica Rylander - 24 september 2012 09:51

I fredags var jag TVUNGEN att städa iordning lägenheten! Eftersom vi skulle ha kalas på lördagen. Eric visste inte om att dom skulle komma, och han fattade inte varför jag städade så mycket ;) när dom kom på lördagen blev han nog lagom chockad. Då blev det smörgåstårta :D och jag hade bakat kärleksmums och chokladbollar! Mums va gott !
Igår chillade vi bara. Åkte hem till storasyster en sväng :)

Idag dock ska lilla M få 3 månaders sprutan :'( usch! Jag är så nervös och rädd! Stackars min lilla bebis! :(((

Av Jessica Rylander - 22 september 2012 08:26

Om jag inte hade lärt känna dina syskon, om jag inte hade skrivit till dig då i hade haft sönder din mobil hade vi inte träffats den där gången på stan så hade jag inte varit den jag är nu! Jag är så otroligt glad över att du hade sönder din mobil, utan den hade jag nog aldrig skrivit till dig!
Du är liksom mitt liv och vår underbara dotter betyder allt! Jag minns absolut första gången vi träffades. Jag hade så otroligt ont i magen, och jag såg dig på långa vägar! När jag väl kom fram så mobbade du mig över att jag va så mycket kortare än dig. Sååå elak! Men att du fortfarande har cheesburgar pappret kvar på väggen i vida är bara för gulligt! Även om det är så enormt fult så är det något jag älskar hos dig.
Nu sitter vi här och har en underbar dotter som vi gör allt för! Att vi nu har något som vi båda skapat är otroligt!
Jag älskar dig min Eric! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards