enlitengroda

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

Trött!!

Av Jessica Rylander - 30 augusti 2013 22:01

Idag gick de bra hos doktorn. Fick positiva svar på mina frågor iaf så de känns skönt. Så nu är de ur världen!

Färgat mitt nyklippta hår med, blev lite ljusare rött än vad jag hade tänkt mig, men de blev kanon ändå! :D

Just nu sitter jag på Jespers "rena" golv och väntar på att han ska sluta dryga och bädda sin säng så jag kan soooova! Är så otroligt trött idag så vill bara lägga mig så denna dag kan va över.

Godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Rylander - 16 augusti 2016 10:02

Ser att vissa fortfarande är inne och kollar min blogg, ledsen att jag inte skrivit något på några år, men de är mycke i mitt liv. Har så mycke jag vill skiva av mig om, men känner tyvärr att jag inte vill dela med mig av allt de då de är väldigt pri...

!

Av Jessica Rylander - 23 februari 2014 23:26

Fy fan! Blir så otroligt jävla arg! Så måste skriva av mig! Varför kan jag inte bara få må bra?! Utan att alla andra ska lägga sig i MITT LIV?! Ne jag ska bara sitta singel och ensam i min jävla lägenhet eller?!! Fuck no. säger jag bara! Jag ha...

Av Jessica Rylander - 23 september 2013 22:33

Panik panik panik! Hade minonna på mina axlar för vi dansade och lite så, skulle sedan ta ner henne, då slänger hon sig bakåt och ramlar från mina axlar, :'( världens jävla smäll i asfalten :'( ringde barnakuten först, kl va ca 18.10 dom sa då at...

Ork

Av Jessica Rylander - 20 september 2013 23:48

Förvänta er inte att jag skriver varje dag, för jag har ingen ork att skriva här. Händer så mycke i mitt liv just nu så har verkligen inte en tanke på bloggen :/ Vet iaf att jag har ett så stort tomrum i mig. :( saknar dig så jag snart spricker!...

Av Jessica Rylander - 15 september 2013 19:16

Idag vaknade jag av att min man sitter på golvet vid sidan av sängen, när jag vaknade till så sa jag att han får lägga sig i sängen med mig. Så vi låg där och mös ett tag, sen ner och äta frukost och kollade lite tv. Sen kommer Willy och säger att do...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards