enlitengroda

Alla inlägg under april 2012

Av Jessica Rylander - 2 april 2012 20:01

Idag så åkte vi med syster och hennes 4 av 5 barn var med :) handlade mat så att vi klarar oss ett tag! efter det så la vi oss på soffan och bara latade oss ett tag! sedan gick vi hem till mamma och pappa för att hämta lite mer mat :) blev kvar där en stund, sedan tbx till lägenheten, satte upp speglarna och sedan lagade jag mat. Kykling "gryta" innehöll någon thai krydda och lite kokos mjölk! Skit gott med ris till! :) sen kikade mina 2 kusiner ner en lite sväng. nu sitter jag här vid datorn och väntar på att få duscha, så jag sedan kan få gå och lägga mig så att jag slipper känna mig hungrig! för nu måste jag ju vara fastande, imorgon kl 7 bär det av till växjö för lite sockerbelastning... kommer vara vrååååål hungrig! men aja.. bara till att gilla läget! 

Godnatt på er alla! :* 

Av Jessica Rylander - 1 april 2012 19:21

Idag har vi hållt på med flytten hela dagen! Så otroligt skönt att äntligen ha något EGET! :) 
ska hämta ett par saker hos eric i veckan med! men sen kommer hela lägenheten vara kanonfin! :D men vi har fortfarande en hel del att packa upp! men nu ikväll blir det bara att slappa med eric framför datorn och kolla bigbrother! ska snart duscha sedan mysa ner sig vid datorn! imorgon hänger vi kanske med syster till stan och handlar lite mat :) sen på tisdag så ska jag på sockerbelastning... kommer vara fett drygt! men sen på kvällen kommer troligen tilda hit och ska sova med oss i lägenheten! :D kommer bli supermys! Älskar redan vårat hem! och så otroligt skönt då att man får något eget till oss, våran lilla familj! :) <3

Älskar min Eric otroligt mycket! Du är så underbar och stöttar mig alltid! vi kan ha det svårt ibland. men vi tar oss igenom allt! Utan dig skulle jag inte klara mig! <3

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards